2010-05-13

Saknade sol

Jag saknar solen varje dag den inte vill vara i Sverige.. molnen trivs ju bättre här ..
Jag är kattvakt just nu i min brors vackra hus.. åh va jag blir inspirerad till att skaffa mig ett egna hus , gärna vid en vacker sjö i skogen :) eller vid havet utomlands där kvällarna alltid är milda! Jaaa! En dag så lovar jag att jag kommer ha ett hus vid havet. Stort. Litet. Övergivet & gammalt men mysigt. Det kvittar bara det blir mitt & att det känns rätt i hjärtat!
Bild på mig, en solig ,härlig sommar - dag!! 
Det var allt för mig. Njut av kvällen och kom ihåg du är bäst när du är dig själv!
Stop time and smile for a while;)-VÄRT att göra då och då -även bra att tänka på om du är en av dom som känner dig obekväm när någon ska ta kort på dig:) det handlar bara om att släppa allt annat och bara njuta av att sekunden du befinner dig i.. Du är vackrast när du är dig själv, glöm aldrig det.

peace/Sabina Tabakovic

1 kommentar:

  1. du inspirerar mig och har alltid gjort detta.

    SvaraRadera