2010-05-08

Lära sig att ta emot..

Om du träffar på en människa som blir intresserad av dig, din personlighet, ditt liv och som nästintill blir förtrollad av den du är så tycker jag att man ska öppna upp sina ögon & våga titta.  Vissa människor har lätt för att ge allt dom har såfort dom upplever att ''så här har jag aldrig känt förut''.. det är en mycket intressant energi tycker jag, eftersom den är beredd att kämpa oavsett hur du är tillbaka. Tänk om vi använde samma energi till att bygga upp oss själva?
Till alla tjejer som är osäkra på om killen är intresserad av dig: slösa inte en enda sekund till på att undra om han är intresserad! Är han det så kommer du märka det. Lägg ingen energi på att försöka visa hur bra du är, sånt märker en kille som är intresserad ändå, till och med om du visar dina mest dåliga sidor, så kan en kille falla starkt tycke för dig och förbli intresserad. Du måste inte vara en ängel i hans ögon för att han ska börja tycka om dig. Va dig själv och fokusera mer på vad du tycker om honom än vad han tycker om dig? Bara en tanke jag funderar på såhär denna ensamma eftermiddag. Ni får gärna dela med er utav era tankar i ämnet, jag vill gärna veta vad ni tycker! 

Ha en underbar lördag!
peace,
Sabina Tabakovic

3 kommentarer:

  1. Fint budskap och vacker bild - den känns så befriande! Jag älskar höjder, får mig att känna mig så mest levande!

    SvaraRadera
  2. för några sekunder kändes det som att jag flög.. och jag insåg att jag verkligen en dag ska testa sky diving..ihop med ett stort gäng man tycker om.. vågar vi tror du;)??

    SvaraRadera
  3. kunde inte skrivit det bättre, så sant så sant.

    SvaraRadera